Tuesday, March 16, 2010

This "Sudin Ajaib" Is A...

pedophile!

If it's true that he likes children -- and not in a nice way -- then he is nothing more than a pervert.

Read THIS.

Sisters In Islam calls for an end to child marriages as it is an unacceptable practice. Read Marina Mahathir's letter on behalf of SIS to the New Straits Times (Tuesday, March 16 2010).

Also read the NST editorial "Paedophilia By Another Name" (Wednesday, March 17, 2010)

I couldn't have said it better.

19 comments:

Anonymous said...

Bobit jer manusia cam gini. Dah tu, baling bagi buaya makan.

Anonymous said...

jalan sudin dgn sudin sama sama berajaibke? Ikut aje arahan makamah syariah. Tak usah lah kita diselubungi moraliti barat. Dulu Natrah pun dinikah bawah umur (dari persepi barat), salahke Puan Nuraina? Tak salahkan... kalu salah xkan pak mentei Muhidin Yasin nak ketengahkan kehebatan yg berlaku kat Natrah. Jd ginilah Puan, xusah kita buruk burukan Encik Sudin ... Muhidin yg halalkan.

Kojak

Umar Rentaka said...

pedophile!??

How about the person who married the 9 years old daughter of his friend many years ago?

Anonymous said...

ok lah ...yang bapa budak tu ...kahwin kan ...ada saksi pula tu///// kenape..... hebatlah pak sudin memang magic

NURAINA A SAMAD said...
This comment has been removed by the author.
NURAINA A SAMAD said...
This comment has been removed by the author.
NURAINA A SAMAD said...

umar rentaka,

it's people like you that cause a lot of friction and conflict.

give your real name. come and see me, and say that loud and clear.

Nur said...

salam
inilah orang kata jika lelaki kurang dari kaum perempuan maka jadi beginilah. Allah memberi kita akal untuk berfikir dan hati untuk merasa apa itu kasih, cinta dan nafsu.

cubalah pandang2 dan renung2kan. jika perkara ini berlaku kepada anak2 kita adakah kita sebagai ibu bapa juga membenarkan anak perempuan yang masih mentah perlu menguruskan suaminya yg bleh digelarkan AYAH, BAPAK, ABAH atau atok muda? bolehkah dia memasak, menjaga pakai baju suaminya sedangkan makan pakainya masih diuruskan oleh ibunya?.. tidak ada rasa kasihankah pada kanak perempuan ini? dia masih baru hendak belajar cara hidup dan mengenal erti zaman remajanya. bergembira dan belajar bersama2 dengan teman2 di sekolah, kolej atau U. ingin juga mahu memegang segulung ijazah atau PHd atau paling koman Diploma. tidak usah jauhlah, bayangkan jika si kanak kecil ini melalui malam pertama bersama si pulan itu.. apakah perasaan anda? aku saya kita kau dia mereka yang mendengarpun tidak sanggup. bagaimana perasaan anak kecil ini?

hati aku jadi sedih dan marah bila bertemu insan seperti DIA....

biqque said...

exactly! thats what i tot so...he IS a pedophile! malaysian are not exposed enough on this term la nuraina...pity...

NURAINA A SAMAD said...

to the anonymous commenter who insulted my Prophet, I say you are a coward.
You expect me to use my comment box to publish your offensive comment.
Kalau berani, tulis nama dan alamat dan publish comment anda.

To me, people like you are cowards.

Anonymous said...

Thats why Hudud is Good.

Curi barang. Potong tangan.

Ragut. Potong tangan.

Korupsi. Potong tangan.

Rogol. Potong burung.

Not 2 to 5 years jail.
Not 5 to 10 years jail.
Not rotan or dunno to rotan.
Not bail for RM10,000.

Potong aje. People will think 10 times before they commit crime if there is Hudud.

Harry Hududni.

Anonymous said...

Puan, bawa umur tu, bawah umurle.. demo x habak yg Natrah berumur 11 sebelai tahun, cuma depa pun bawah umur. Yg Halal kita halalkan, yg haram kita haramkan. Kalu Natrah halal, Sudin pun halal lah. Kalu Natrah haram, Sudin pun gitu jugak. ginilah Puan, xusah kita buruk burukan Encik Sudin ... Muhidin yg halalkan.

sekian
Kojak.

Anonymous said...

Dulu bila nak kawin 4 sebut sunnah Nabi. Sekarang nak kawin dengan budak kerana nafsu binatang (read pedophilia) pon sebut sunnah Nabi.
Nabi buat dakwah...tanak buat...
Macam mana keadaan Nabi kawin semua isteri2 beliau...tak ikut..
Umor S. Aisha sebenar..taknak siasat...( baca blog outsyedthebox)
Tolong jangan kaitkan setan Sudin ni dengan mana2 jemaah dakwah. Kalau dieni datang Mesjid Sri Petaling memang kena belasah cukup2.

wak

BAMMHOI said...

Puan Nuraina,
This man is a sicko - period! Such a disgrace to Islam. Really sad!!

Anonymous said...

Kepada Anon 12:13 PM

Saya setuju.

Alkisah sebuah cerita. Berlaku tidak lama dulu. Tahun 2009 kalau tak silap.

Seorang Indon telah ditangkap di stadium Bukit Jalil kerana mencuri rantai emas seorang wanita. Indon tersebut begitu mahir sekali mengambil rantai emas wanita tersebut yang masih memakainya. Akan tetapi, Indon tersebut dilihat oleh seorang saksi dan dengan pertolongan orang ramai, Indon tersebut berjaya ditangkap.

Pada hari hendak dijatuhkan hukuman di mahkamah, majistret bertugas menjatuhkan bail sebanyak RM10,000. Akan tetapi, sanak saudara Indon tersebut dengan selambanya mengeluarkan wang cash sebanyak RM10,000 bagi bail suspek.

Majistret ternganga dengan memberitau pihak akhbar dan sanak saudara mangsa, 'Saya tidak sangka bahawa Indon tersebut boleh membuat bail sebanyak RM10,000. Saya ingat dia tak boleh bayar dan akan terus masuk lokap'.

Indon tersebut terpaksa dilepaskan.

Begitulah alkisah ceritanya.

Anonymous said...

Kepada Wak 2:12,

Saya setuju, jangan samakan Nabi dengan orang biasa. Tidak sama tingkah laku dan perbuatan Nabi dengan orang biasa.

Kepada mereka yang kutuk Nabi, jangan berani tulis saja di halaman blog. Mai turun dekat masjid mana-mana. Kalau berani hang turun kat Masjid Kampong Baru. Merah, kuning, hijau menunggu.

Azaharie said...

din,din,din ajaib....apalah nk jd kat ekau ni...susah la komen pasal ekau ni din....tengok je la mcm mane ajaib ekau nk selosaikan masalah ni....awok2 semua bawak2 sudah la mengumpat si sudin ni...biar je mahkamah syariah yg tentukan...kalau betul sudin buat camtu, kita mengumpat namanya, kalu dia tak buat camtu fitnah namanya,dua2 dosa...free je pahala dapat kat die...ahakz...

selampit said...

Kak Ena wrote;

"dari segi apa2 morality, baik barat atau ajaran Islam, saya rasa kalau seorang lelaki berumur 40 tahun ingin kahwin edngan kanak2 berusia 11 tahun, memang seorang yang tidak berakhlak."

I agree with you.

With regards to the Prophet's marriage to Aishah, actually the ages of ALL of the prophet's wives are subject to much debate and controversy.

There are very reliable sources which state that the Prophet actually married Aishah when she was 15 or 16, and that the marriage was consumed when Aishah was 19 years old.

Muhammad had 9 wives, with the exception of Aishah, most were aged above 30. Khadijah, his first wife was 40 years old when she married the Prophet. Muhammad also married a widow that was 65 years old!

And most of his wives were widows, some with children.

I agree with you totally, any man who desire children sexually needs a good dosage of electroshock therapy. HE IS SICK!

I hope our government will amend the existing laws, both state and federal, to provide more protection for our children from perverts and sexual deviants.

Come on people, little girls are supposed to go to school, watch cartoons and play with Barbie, Barney and their likes.

Not play with "sickos" such as Sudin and his likes.

Anonymous said...

Sepatutnya Sudin Ajaib tu di caj bawah kanun merogol budak bawah umur... Aku tak paham betol la ... Memalukan islam je sudin ni